pondělí 27. června 2016

Tento způsob léta je víc než šťastný

Teprve dneska jsem se dostala k tomu, abych aspoň trošku popsala své zahájení léta. Byl to tak silný zážitek, a pro mě velké překvapení, že jsem jej musel hodně dlouho zpracovávat. Úplně náhodou jsem získala lístky na koncert Dana Bárty a En.Drua v brněnském café Morgal. Spojení úžasného hlasu Bárty a beatboxera En.Drua mě totálně dostalo. Ta energie a síla byla všude. Do toho úžasná akustika nádvoří Moravské galerie. Prostě pecka! Ze začátku jsme seděly decentně u stolečku a usrkávaly levandulovou limču. Jsme přece distingované a ve městě. Večer jsem zakončila tancem bosá, totálně zpocená a v srdečné zdravici s Danem Bártou. Bylo to fakt výživné!

 Pravda, výraz jsem mohla mít jiný, ale je aspoň dobře patrné, jak paf jsem z toho setkání byla :-)




Krásné pondělí!
Petra

1 komentář:

  1. WOW! Tiše .... i nahlas:) závidím! Páni, to musel být zážitek a ten Váš výraz je na místě. Dana Bártu si pamatuji ještě z vesnických zábav, když hrál s Alicí. Už tenkrát to bylo něco.
    Báječné léto
    Andrea

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milé komentáře!