středa 7. prosince 2016

Flákám to



Sedá prach. Na foťák i všude kolem. Nefotím a ani neuklízím. To první hodlám zlepšit. Chci udělat ten velký krok.  Je načase, po několika letech oťukávání a flirtování s něčím  tak skvostným jako je foťák, přejít do vyššího levelu. Fotit trochu víc profi. Od jednoho známého fotografa mi byla doporučena tato knížka. Prý má  být vstupní brankou do světa krásných fotek :-) Tak uvidíme. Je to tip pro všechny, kteří i přes veškeré možnosti zrcadlovek fotí na automat.




Co se týče úklidu, tak ten mě letos nechává naprosto chladnou. Co stihnu, to stihnu. Hrotit to nehodlám. S pečením jsem ještě ani nezačala. Letos pro všechen ten shon nemám vůbec tu pravou vánoční náladu. Trošku se to zlepšilo po zhlédnutí Anděl Páně 2. To bylo krásné vánoční nakopnutí.
O víkendu snad stihneme i nějaký ten vánoční punč. Jo, a čeká nás spoust kultůůůůůůůůry. Zrníííííííí!!!! :-)

Krásný večer:-)
Petra

1 komentář:

  1. Konečně jsem narazila na někoho, kdo má taky zrcadlovku a vůbec nevyužívá jejich funkcí. :D Jsem ostuda, ale já taktéž využívám všechny možné scény - krajina, portrér apod., ale na manuální nastavení si netroufnu. A když už troufnu, nic pěkného z toho nevyleze a já nemám trpělivost to studovat a zkoušet. :D
    Ježíškovi už půl roku naznačuji, že by se mi šikl kurz fotografování, třeba bude mé přání vyslyšeno, ale trochu o tom pochybuji... :) :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milé komentáře!