úterý 14. února 2017

Úžasná paní Meda

Poslední dobou si nacházím cestu k výtvarnému umění. Baví mě dívat se a zkoumat krásné věci. Mám to ráda. Když se mi dostala do rukou kniha Ondřeje Kundry Meda Mládková Můj úžasný život, byla jsem nadšená. Osobností, jakou je paní Meda Mládková, je jako šafránu. Celá knížka je vedená formou rozhovoru, prokládaná osobními korespondencí a fotografiemi.





Celý život Medy je až neuvěřitelný. Díky své zarputilosti, umanutosti a nadšení pro věc se dostala až tam, kam se jiným ani nesnilo. Díky ní můžeme obdivovat díla Františka Kupky, kochat se sochami Stanislava Kolíbala a mít Museum Kampa.

Kniha se čte lehce, občas Vás mrazí a často se přistihnete s úsměvem na tváři. Přečetla jsem ji za jeden večer, tak moc mě to bavilo. Paní Meda je živel. Víc takových inspirativních lidí!

Petra

4 komentáře:

  1. Peťul, díky za tip na další fajn knížku!
    Minule jsi mě inspirovala k přečtení některé z knihy od Patrika Hartla. Měla jsem od své banky poukázku na 200Kč do knihkupectví, tak jsem tam honem naklusala pro Okamžiky štěstí. :-) Četlo se to parádně, bylo to vtipné, někdy smutné, fajn oddychovka s příběhem ze života... :) Navíc se mi líbilo to originální zpracování knihy a vyprávění příběhu od dvou různých postav. Já se nejdřív pustila do Jáchyma, poté do Veroniky. :)
    A momentálně mám rozečtenou knihu Dívka ve vlaku od Pauly Hawkins. Doporučuji! Jsem na začátku a už teď se o knížky nemohu odtrhnout... :)

    OdpovědětVymazat
  2. Luci, to jsem moc ráda, že se ti Hartl líbil. Dívka ve vlaku je taky dobrá volba. Přeji příjemné čtení! Petra

    OdpovědětVymazat
  3. Peťuli, Ty jsi neuvěřitelná zásobárna super inspirace... :) Knihu si píši na svůj sáhodlouhý seznam... :) A toho Patrika Hartla už mám taky doma na hromádce (ha,ha...) - samozřejmě jeho knihy na hromádce mezi dalšími knihami... :D
    Měj se prima,
    Peťka :)

    OdpovědětVymazat
  4. Peti, to jsem moc ráda! Hartl nezklame :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milé komentáře!