neděle 5. března 2017

Vzpomínám

Poslední dobou mám nějakou nostalgickou náladu. Není to samo sebou, může za to premiéra druhého dílu Trainspottingu, na který jsme se hrozně moc těšila. Kdo prožil pubertu v devadesátkách mi dá jistě za pravdu, že kdo neviděl Trainspotting a neskákal na Born Slippy jako by nebyl. A co pak teprve Šeptej. Honzu Muchowa jsem platonicky milovala několik let :-) Znám každou pasáž z toho filmu a album Colorfactory mám stažené v mobilu.

Jsem ráda, že jsem dospívala v době bez internetu a mobilů. Bylo to takové přirozené. I ti kluci byli takoví nějací lepší. Místo kabelky přes rameno, nosili v podpaží skejt, vlasy měli minimálně pod uši a kalhoty jim parádně plandaly.
A abych se vrátila k T2 Trainspottingu bylo to důstojné zakončení jedné éry. Z kina jsem odcházela s příjemným pocitem, že jsem přesně tam, kde mám být :-)



3 komentáře:

  1. Peťuli... jako bys psala o mé pubertě... :D Také jsem z těch devadesátek a bylo to super... Colorfactory ráda poslouchám ještě dnes... i když už jsem taky jinde... recenze na T2 byly dost chladné, tak jsem moc ráda, že se Ti to líbilo... :)

    OdpovědětVymazat
  2. Na ten film jsme se taky chystali, ale zatím to nevyšlo... Děkuji za připomenutí :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milé komentáře!