pondělí 5. června 2017

8


Andulka měla osm. Čas letí jako bláznivý :-) Před očima se mi proměňuje v malou slečnu. Baví mě pozorovat, jak je umanutá a zarputilá po mně a zároveň umí být klidná, rozvážná a zodpovědná po Zdeňkovi. Jin a jang. Bije se to v ní, ale nakonec je vše v symbióze.



Moje nejdražší, světlo mého života, to dobré ze mě, přeji ti v tvém životě co nejméně kopanců a srdcebolů. Ať jsi celý život obklopená lidmi, kteří tě budou milovat. Miluji tě! Máma








Fotky jsou pořízené na oslavě narozenin s kamarády.

Nábytek perfektně posloužil.

Krásné pondělí!

Petra

4 komentáře:

  1. Krásné narozeniny a hlavně zdravíčko! :) My jsme slavili nedávno dva roky našeho Čmeldy a už tehdy jsem měla pocit, že to opravdu neskutečně utíká...
    Krásné letní dny, Peťka :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milé komentáře!