středa 14. června 2017

Co to vlastně studuju?

Množí se mi dotazy na to moje věčné studium. Rozhodla jsem se proto napsat pár poznatků ze života opavského školáka.
1) Studuji v bakalářském programu Českou literaturu na Slezské univerzitě v Opavě. Obor realizuje Filozoficko-přírodovědecké fakulta.
2) Je to odborná čeština, která se učí mnohem víc do hloubky než je tomu na pajdáku.
3) Dostat se tam není moc těžké, horší je to udržet se :-)


4) Předměty jsou převážně literární, ale nechybí i mluvnice (syntax, morfologie, lexikologie atd.). Něco je fakt masakr!
5) Učitelé jsou vesměs fajn, ale najdou se i tací, kteří to studium dokáží pěkně znepříjemnit (nebudu jmenovat :-) ).
6) Výuka probíhá vždy v pátek jednou za čtrnáct dnů. Není potřeba chodit všude, většinou je to stejně o samostudiu.
7) Za sebe musím říct, že jsem se školou spokojená. Hrozně moc čtu a tady za to sbírám kredity a bavím se s lidmi na stejné vlně o krásách literatury. No, co víc si přát.

Kdyby Vás zajímalo ještě něco dalšího, ozvěte se na petra.cechova81@gmail.com.

Petra




2 komentáře:

  1. Už jsem to zkoumala na webu... :) Docela by mě to lákalo, protože vystudovat ještě k tomu všemu češtinu by bylo mým snem... jen tedy doufám, že můžou studovat i starci, protože čtyřicítka se kvapem blíží a dříve než v těch čtyřiceti se prostě nechytám... s malým Čmelíkem... :) a Opavu skoro neznám, ráda bych ji poznala... :) Jinak už jsem studovala snad po celé Moravě... :D
    Držím pěsti a měj se moc hezky! :) Peťka :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milé komentáře!