neděle 25. června 2017

Narozeniny - giveaway

Můj blog má dva roky. Už sice napíšu tak často, ale o to raději. Jednou si jej bude Anička číst s takovou radostí s jakou jej já píšu. Mám pro jednoho z Vás malý dárek.

Na konci týdne vyberu jednoho z Vás, kterému pošlu knihu od Haruki Murakamiho - Muži, kteří nemají ženy. A co je k tomu potřeba? Do komentářů vypsat Váš email. To je vše! Tak krásnou neděli 💗


7 komentářů:

  1. Milá Péťo, blahopřeji tvému blogu k výročí. Moc ráda k Tobě chodím na návštěvu. A ač tě mám ve svém blogu mezi oblíbenými, tak jsem zjistila, že u Tebe nepatřím mezi pravidelné čtenáře a tak jsem to hned napravila a už patřím:o). Jsem právě třicátá. Tvému blogu přeji spoustu krásných příspěvků, spoustu dalších let a Tobě samé prima dny. Inka PS: o knihu si zkusím zasoutěžit, protože jsem o ni slyšela samé +. Třeba se usměje štěstí. Můj email : j.fejfusova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Peti, já jsem také pravidelnou čtenářkou, protože mě Tvoje články baví, často se dozvím něco nového a tak celkově myslím, že jsme podobného ladění, což je vždycky prima. :)
    Přeju Tvému blogu (a tím vlastně také sobě jako čtenáři), ať máš pořád o čem psát a ať se Ti jen a jen daří! :)
    Kniha je skvělá, mám ji na svém sáhodlouhém seznamu k přečtení, zkusím o ní zasoutěžit! :)
    Pěkné letní dny, Peťka :)
    skyscraper0801@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  3. Je prima psát i číst blogy, tak jen tak dál. 4kohoutci@seznam.cz
    Zuzka

    OdpovědětVymazat
  4. Milá Peti, Váš blog čtu pravidelně a je pravda, že příspěvků už tolik není, ale nevadí, stejně je od jara tolik práce na zahradě, že nemám čas tolik na počítač a tak jsem docela i ráda:o)
    Přeji hodně inspirace a krásné léto. anna21@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Peťo, taky sem chodím ráda, je tu milo.
    krásný den a gratuluji blogu k narozeninám. Majka
    majka.urb@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Péťo, nevadí, že příspěvků není tolik, ono je to pochopitelné - práce, studium, školačka :o)). I tak k tobě vždy zajdu se juknout co je nového. K blogovým narozkám ti přeji zajímavá témata, ať Andulka jednou si může říct - teda páni ta mamka toho stihla.
    A o knížku si ráda zasoutěžím, knihy já ráda :o)).
    Ála
    HajnaAlena@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, tešte se na knížku. Momentálně jsem na dovolene, takže budu posilat příští týden. Hoďte mi, prosim, do mailu Vaši adresu.

      Vymazat

Děkuji za milé komentáře!