úterý 25. července 2017

Kempování

O koupi stanu jsem uvažovala několik let. Letos na to konečně došlo. Jednu neděli jsme se vybrali do Decathlonu, kde jsme za neustálého dohadování nakonec vybrali stan, matrace, židle, stůl i spacáky.
O uplynulém víkendu jsme konečně vyrazili na vysněný kemping.



Těšila jsem se na ticho, snídani v trávě a veget u vody. Místo toho mě čekaly bezesné noci protkané neustálými výkřiky značně podnapilých mladíků (asi stárnu či co).
Stan, jehož smontování mělo dle návodu trvat maximálně dvacet minut, jsme měli hotový za dvě hodiny. Během toho jsme se minimálně desetkrát pohádali, já jsem se třikrát naštvala a následně zase odpučila. No, co Vám budu - mělo to své velké kouzlo, ale asi už nejsem správná věková skupina na kempování. Ale dám tomu ještě šanci a příště zvolíme méně frekventovaný kemp.







Kempování zdar!

Petra

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za milé komentáře!