čtvrtek 17. srpna 2017

Moje české srdcovky



Nevím jak vy, ale já mám určité časové období spojeno s nějakým filmem nebo hudbou. Vždycky když se zakoukám nebo zaposlouchám, vybaví se mi všechny zážitky s tímto spojené. V mém raném mládí jsem naprosto ujížděla na třech českých filmech. Moje mládí je silně poznamenané divokými devadesátkami. Asi milionkrát jsem viděla Svěrákovu Jízdu a naprosto se zamilovala do Ani Geislerové, o soundtracku od Buty ani nemluvím. 




Film Indiánské léto, který jsem mimochodem viděla včera, je prostě tutovka. Kultovní film. Vesnická tancovačka je až nápadně podobná těm, na které jsem léto co léto chodívala já.
Na a potom Šeptej - to je prostě láska. Color factory můžu pořád. Mám uloženo v telefonu, jen dám sluchátka do uší a znovu je mi šestnáct :-)


Petra

1 komentář:

Děkuji za milé komentáře!