úterý 15. srpna 2017

Na houpačce

Tak se cítím v posledních dnech, jako na houpačce. Symbolicky jsem dostala od muže houpací síť a nemůžu si ji vynachválit. Za tři stovky z Jysku - kup jako blázen. Sice o ní vedu s Aňulou neustálý boj, ale když se k ní náhodou namanu, užívám si těch chvilek o to víc. Tyto chvilky mám nejraději, vnímat moc přítomného okamžiku a užívat si to obyčejné štěstí.



Rozečtená Hana od Aleny Mornštajnové. Silný příběh, o kterém se rozepíšu víc později.









Petra

6 komentářů:

  1. A já si pořád myslel, že bydlíte v hájence :)

    OdpovědětVymazat
  2. Je to zavádějící, že? :-) Hájenka je naše ulice:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Houpací síť si pamatuji z dětství z chaty. Milovala jsem ji. Zatím nemáme stromy,kam ji zavěsit, jinak by už tady byla.
    Pohodové léto!
    Zuzka

    OdpovědětVymazat
  4. Síť bych také brala, ale nemáme ji kam zavěsit, tak mi musí stačit závěsné houpací křeslo a je báječné. Mám již tu výhodu, že o něj nemusím s nikým bojovat :o)).
    A já si také myslela, že V HÁJENCE...
    Měj se hezky Petro.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  5. Ali, to křeslo musí být taky super!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milé komentáře!